Бібліографічна довідка

Сторінку веде Дмитрук О.В., 
вчитель української мови та літератури 
Матівської ЗШ І-ІІ ступенів
У журналі « Дивослово»№7-8(серпень) 2015 читайте:

1.Методичні рекомендації щодо вивчення української мови       й    літератури у 2015-2016 навчальному році // Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-2-8.
2.Календарно-тематичне планування уроків української мови й літератури для 7 класу // Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-9-13.
3. Бондаренко, Неллі. «Перезавантаження» програм з мови: стан,виклики,перспективи /Н. Бондаренко// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-14-17.
4. Омельчук,Сергій. Функціювання терміносполук зі збірним числівником у царині української лінгвометодики / С.Омельчук // Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-18-20.
5.Байдусь, Сніжана. Основні способи словотворення /С. Байдусь// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-21-24.
6.Гуменюк, Надія. Урок позакласного читання у 7 класі /Н. Гуменюк// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-25-29.
7.Клюй, Оксана. «І на тім рушничкові…»(Літературно-музична композиція для учнів 7-8 класів) /О.Клюй// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-30-34.
8.Бернадська, Ніна. Через пень-колоду чи комар носа не підточить (Зовнішнє незалежне оцінювання-шляхи вдосконалення) / Н. Бернадська// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-35-38.
9.Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці /Г.Клочек// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-39-45.
10.Богдан, Світлана. «…Гроші душу холодять»(Регулятив «гроші» в епістолярній поведінці Тараса Шевченка)/ С.Богдан// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-46-50.
11.Ющук, Іван. Синій і жовтий. Верба і калина/ І.Ющук// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-51-52.
12.Панченко, Володимир. Хутір з ім`ям «Надія»/В. Панченко// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-52-60.
13.Брайко, Олександр. Повість Володимира Винниченка «Голота і рання проза Максима Горького: до типології індивідуальних стилів/ О.Брайко// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-61-66.
14.Мельничук, Ярослава. Внесок Федора Погребенника в дослідженнях творчості Ольги Кобилянської/ Я. Мельничук// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-67-89.
15.Тимошик, Микола. Про найцінніший скарб нації – з позиції новітньої мовознавчої науки/ М. Тимошик// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-70-71.
16.Миненко, Юрій. В Острозькій академії обговорили феномен українського шістдесятництва/ Ю. Миненко// Дивослово.-2015.-№7-8(липень-серпень).-72.


У журналі « Дивослово»№9 (вересень) 2015 читайте:

1.Бабіна, Майя. Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» П.Чубинського і М.Вербицького – Національний Гімн нашої держави (Урок у 6 класі)/М. Бабіна// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-2-5.
2.Бутурлим, Тетяна. Характер гендерних взаємин персонажів роману Валер`яна Підмогильного «Місто»/ Т. Бутурлим// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-6-10.
3.Слотницька, Ірина. Становлення нової української літератури (Урок у 9 класі)/ І. Слотницька// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-11-15.
4.Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань/ Ю. Романенко// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-16-17.
5.Паливода, Тетяна. «Треба любити людину більш ніж самого себе. Тоді тільки ти маєш право посміятися» (Ерудит-шоу «Що?Де?Коли?»)/Т.Паливода// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-18-21.
6.Поліщук, Наталія. Цвіт нашої нації (Літературний вернісаж для учнів 11 класу)/ Н.Поліщук// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-22-27.
7.Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці/ Г.Клочек// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-28-30.
8.Радчук, Віталій. Осягти Шевченка/ В.Радчук// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-31-34.
9.Степаненко, Микола. Найсучасніші зміни в лексико-семантичному ладі української мови/ М. Степаненко// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-35-38.
10.Жаркова, Роксолана. Приручити мову: жіноче письмо у пошуках власного дискурсу (На матеріалі текстів Лесі Українки, Ольги Кобилянської та Уляни Кравченко)/ Р.Жаркова// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-39-41.
11.Медвідь, Наталія. Народнорозмовна лексика в мові українських ділових документів 17-18 століть/ Н.Медвідь// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-42-44.
12.Городенська, Катерина. Тонкощі слововживання/ К. Городенська// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-45.
13.Білоус, Петро. Для чого було створено « Слово про Ігорів похід»/ П.Білоус// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-46-50.
14.Ковальчук, Олександр. «Intermezzo» (Імпресіонізм + експресіонізм + сюрреалізм?)/ О. Ковальчук// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-51-55.
15.Сиротенко, Валерій. Таборові мотиви у творчості поетів-донбасівців Василя Стуса, Миколи Руденка та Івана Світличного/ В. Сиротенко// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-56-60.
16.Сулима, Микола. Книжка з «чорнобильської бібліотеки»/ М. Сулима// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-61-63.
17.Ільницький, Микола. Лоцман в антологічному морі/ М. Ільницький// Дивослово.-2015.-№9 (вересень).-64.


У журналі « Дивослово»№10 (жовтень) 2015 читайте:

1.Бойко, Наталія. Формування системних знань на уроках    літератури-запорука успішної підготовки до ЗНО/ Н. Бойко// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-2-5.
2.Стасюк, Оксана. Твір-опис природи за картиною(Урок у 6 класі); Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі (Урок у 7 класі)/ О.Стасюк// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-6-9.
3.Бондаренко, Неллі. Концептуальні засади підручника «Українська мова» для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською/ Н.Бондаренко// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-10-13.
4.Вірченко, Тетяна. Підготовка вчителя до організації учнівських досліджень/ Т. Вірченко// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-14-23.
5.Заставська, Інна; Тимошенко, Юлія. Завдання для контрольного оцінювання з української літератури(7 клас, І семестр)/ І.Заставська, Ю.Тимошенко// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-24-29.
6.Консультує професор Іван Ющук// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-30.
7.Дільна, Оксана. Типові анормативи у мовленні сучасного школяра/ О.Дільна// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-31-36.
8.Літвіняк, Олександра. Постать Юрія Жлуктенка в українській лінгвокультурі/ О.Літвіняк // Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-37-39.
9.Мельників, Ростислав. Югурта, мурашиний король(З нагоди ювілею Майка Йогансена)/ Р.Мельників// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-40-45.
10.Тарнашинська, Людмила. Парадигма світоглядних шукань Христі Алчевської: від ідеалу краси до ідеалу соціальної справедливості/ Л. Алчевської// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-46-49 .
11.Науменко, Наталія. «Осіння лірика» в аспекті злуки мистецтв/ Н. Науменко// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-50-54.
12.Баган, Олег. Стиль реалізму в літературі: ідеологія, естетичні засади, поетика/ О.Баган// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-55-61.
13.Вздульська, Валентина. До спроби аналізу української дитячої літератури 1990-2000-х років/ В.Вздульська// Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-62.
14.Бабійчук, Тамара. Зустрічі з Шевченком/ Т. Бабійчук//  Дивослово.-2015.-№10 (жовтень).-63.


У журналі «Вивчаємо Українську мову та                літературу» №22-24(серпень) 2015р.читайте:

1.Садкіна В.І. EdCamp-новий формат для творчого вчительства/ В.І. Садкіна// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-2-4.
2. Садкіна В.І.Ті, кому потрібний один мільйон доларів,-на старт, увага, руш!/ В.І. Садкіна// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-5-11.
3.Москалюк Г.В. Календарно-тематичне планування уроків української  мови та  літератури. 7 клас/ Г.В.Москалюк// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-12-27.
4.Клепач Т.М. «Рідна мово, росту я крізь тебе, крізь родовища дум і краси»/ Т.М. Клепач// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-28-36.
5.Цьомкало Н.М. Остап Вишня «Моя автобіографія». 11 клас/ Н.М. Цьомкало// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-37-44.
6.Дзісь О.М. Іван Котляревський «Наталка Полтавка»/ О.М.Дзісь// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-45-48.
7.Сидоренко М.В. Поштовий роман у діалогах: розвиток мовлення, складання діалогів. 9 клас/ М.В. Сидоренко// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-49-58.
8.Міщенко І.В. Вставні слова, словосполучення, речення. 8 клас/ І.В.Міщенко// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-59-64.
9.Трунова Н.М. Нестандартні уроки української мови/ Н.М. Трунова// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-65-71.
10.Хоменко Н.В. Рідна Україна. Світ природи. Уроки за темою. 5 клас/ Н.В. Хоменко// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-72-82.
11.Чифурко І.Є., Голубчик ,Т.В. Україна обрядова. Заняття літературного етноекологічного гуртка / І.Є.Чифурко, Т.В. Голубчик// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№22-24 (серпень).-83.


                    У журналі «Вивчаємо Українську мову та                                 літературу»№25-26 (вересень) 2015р.читайте:  

1.Івашкіна Н.О.Активізація навчальної діяльності учнів на уроках  української мови/ Н.О. Івашкіна// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-2-11.
2.Гречка Л.В.Частка НЕ з дієприкметниками. 7 клас/ Л.В.Гречка// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-12-15.
3. Шелест Л.І.Іван Франко «Захар Беркут». 7 клас// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-16-19.
4.Гуз Т.Є. Леся Воронина. «Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9.» Стосунки між різними поколіннями в родині. 6 клас/ Т.Є. Гуз// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-20-23.
5.Кольба Г.Я. Новий Заповіт. Притча про блудного сина. Притча про сіяча/ Г.Я. Кольба// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-24-30.
6.Сікора Н.В. Роль гумору в житті українців. Побудова байки. Жанрова різноманітність гумористичних творів/ Н.В.Сікора// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-31-36.
7.Гальонка О.А.У чарах кохання. Літературно-музична композиція за мотивами повісті Ольги Кобилянської «У неділю рано зілля копала»/ О.А.Гальонка// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№25-26 (вересень).-37-46.
8. Чифурко І.Є., Голубчик ,Т.В. Україна обрядова. Заняття літературного етноекологічного гуртка / І.Є.Чифурко, Т.В. Голубчик// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№ 25-26 (вересень).-47-56.
9.Старинська Г.Й. Засоби творення художнього міф освіту Б.-І. Антонича. Нове прочитання поезії митця/ Г.Й.Старинська // Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№ 25-26 (вересень).-57-65.
10.Горохов О.В.,Бувалець О.В. Email-комунікації: стратегії успішності, або як правильно спілкуватися електронкою?/ О.В. Горохов, О.В.Бувалець// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№ 25-26 (вересень).- 66.
 
            У журналі «Вивчаємо Українську мову та                літературу»№27(вересень) 2015р.читайте:  

1.Карікова Н.М. Українська фахова мова як складник загальної культури особистості/ Карікова Н.М.// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-2-4.
2. Загороднюк О.Я. Літературні казки І.Франко «Фарбований Лис»/ О.Я.Загороднюк// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).- 5-7.
3.Шеренда Т.В. Григорій Квітка-Основ`яненко «Конотопська відьма». Іронія та сатира, поєднання реалізму й фантастики в повісті. 9 клас/ Т.В.Шеренда// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-8-13.
4.Кішка Н.П. Відгук на твір мистецтва. Розвиток зв’язного мовлення. 10 клас/ Н.П. Кішка// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-14-16.
5.Жук О.М.Складні й багатокомпонентні речення. Особливості структури та семантики сполучникових і безсполучникових, багатокомпонентних речень.11 клас (профільний рівень)/ О.М. Жук// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).- 17-18.
6.Ревака В.М. Роздуми Ліни Костенко про життя і майбутнє нації. Урок-філософське дослідження/ В.М. Ревака// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-19-21.
7.Мовчан О.А. Дванадцять місяців. Проект з народознавства. 6 клас/ О.А. Мовчан// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-22-27.
8.Фентісова Н.Д. Українська література. Тематичні контрольні роботи. 5 клас/ Н.Д. Фентісова// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-28-36.
9.Слюсар А.Ф. Нове в програмі. Українська література. Дидактично-ігрові картки/ А.Ф.Слюсар// Вивчаємо Українську мову та  літературу.-2015.-№27(вересень).-37.
У журналі «Дивослово»№3(березень),читайте:

1.Микитюк,Володимир. Про шкільну лектуру, ЗНО та програму з укр. літ.(Погляд крізь призму Франкових сентенцій)/В.Микитюк //Дивослово.-2015.-№3(березень).-2-8.
2.Ревчук , Софія. Завдання з української літератури для 5 класу (ІІ семестр)/С.Ревчук // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 8-12.
3.Іванцова, Людмила. Тарас Шевченко. «Іван Підкова»(Урок у 6 класі)/ Л.Іванцова// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 12-15.
4.Туранська, Оксана. Завдання з розділу «Лексика» (На матеріалі творів Т.Шевченка)/ О.Туранська// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 15-22.
5.Губська, Ольга. Складне синтаксичне ціле,його основні ознаки (Урок у 9 класі)/О.Губська // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 22-26.
6.Нерубайська, Любов. Олександр Чекмишев як представник новітньої української поезії (11 клас)/ Л.Нерубайська// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 26-30.
7.Шляхова, Валентина. Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології (На матеріалі підручників з укр. мови для 5 класу)/В. Шляхова// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 30-35.
8.Білокінь, Ольга. «Ти вчиш нас бути собою» (Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі»)/ О. Білокінь// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 35-41.
9.Задорожна, Альона; Трифонов Роман. Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської/ А.Задорожна, Р. Трифонов // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 41-44.
10.Ющук, Іван. Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь/ І. Ющук // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 44-45.
11.Вертій, Олексій. Шевченкознавство Івана Франка в контексті національного самопізнання та самоусвідомлення українців/ О.Вертій// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 45-51.
12.Саєнко, Валентина. Доля і постать Т.Шевченка в культурному просторі  Скандинавії/ В. Саєнко // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 51-55.
13.Мафтин, Наталія. Улас Самчук (1905-1987)/ Н. Мафтин // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 55-61.
14.Пономарьов, Віталій. Різьблення окремішності/ В. Пономарьов // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 61-62.
15.Александрова, Галина. Над текстами долі Володимира Рутківського/                Г. Александрова // Дивослово.-2015.-№3(березень).- 62-64.
16.Задорожний , Василь. Епізоди/ В. Задорожний// Дивослово.-2015.-№3(березень).- 64.

      У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу»№7- 8(березень),читайте:

1.Александрова В.А.Формування соціальної активності учнів на уроках літератури. З власного досвіду вчителя/ В. Александрова // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).-2-9.
2.Ніколаєва О.М.Уроки за творчістю М.Коцюбинського (10 клас)/ В. Александрова // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 9-19.
3.Сікора Н.В. Силове поле кінематографу :знахідки, злети, тріумфи і трагедії. Урок за творчістю О.Довженка (11 клас)/ Н.Сікора // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 19-26.
4.Сівер Л.А. Узагальнення й систематизація вивченого за темою «Головні та другорядні члени речення»(5 клас)/ Л.Сівер// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 26-31.
5.Амеліна О. Від Кирилівки до берегів Дніпра. Подорож  Т. Шевченка Придніпров`ям 1843рік, вересень/ О. Амеліна // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 31-39.
6.Нерубайська Л.А. Олександр Чекмишев у контексті сучасної української поезії (11 клас) // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 39-46.
7.Гололобова Н.М. Синтаксис і пунктуація. Двоскладне просте речення. Тестові завдання з теми (8 клас)/ Н. Гололобова // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 46-51.
8.Процик Л.Г.Літературні диктанти за творчістю українських письменників 20 ст./Л. Процик// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 51-60.

9.Приходько І.Ф.Український світ Євгена Гуцала/ І. Приходько// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 60-67.
10.Лебеденко Ю.М. Дерибанити по-українськи:життя слова в мові й суспільстві/ Ю. Лебеденко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№7-8(березень).- 67.


У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу»№9 (березень),читайте:

1.Мальована О.І. Краса облагороджує людину. Урок за твором І.Калинця «Писанки»(6 клас)/ О. Мальована// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).-2-9.
2.Афонська Н.В. Дієприслівник. Цикл уроків з використанням інтерактивних технологій (7 клас)/ Н. Афонська// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 9-18.
3.Лисенко О.Г. Частини мови. Урок узагальнення вивченого(7 клас)/ О.Лисенко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 18-21.
4.Сінельникова Т.С. , Гортовлюк Г.І . Український ярмарок «Люблю я мову українську: вона-краса,вона-життя»(8 клас)/ Т. Сінельникова// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 21-26.
5.Комаренко Н.П. Сузір`я  слів, думок і почуттів Анатолія Черняхівського/ Н. Комаренко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 26-30.
6.Михайлин І.Л. «Жане,бережи себе-таких,як ти, у нас дуже мало». До дня народження Івана Дніпровського/ І. Михайлин// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 30-35.
7.Димченко Т.А. Конкурс «Найрозумніший»(10 клас)/ Т. Димченко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№9 (березень).- 35.


У журналі «Дивослово»№4(квітень),читайте:


1.Деркач, Лариса. Дебатна гра-важливий чинник розвитку риторичної культури/ Л.Деркач//
Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 2-8.
2.Панченков, Андрій. ЗНО з укр. мови і літ.2015 року/ А.Панченков// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 8-14.
3.Мартинюк, Олена. "Здається, байка просто бреше, а справді-правду ясну чеше"(Урок у 6 класі)/ О.Мартинюк//Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 14-17.
4.Маркова, Наталія. Повторення вивченого за рік (Урок-змагання у 8 класі)/ Н.Маркова//Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 17-21.
5.Романюк, Світлана.Заліковий зошит підсумкової контрольної роботи за рік з укр. мови та л-ри(5 клас)/ С. Романюк// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 21-25.
6.Кицан, Олена. Поет із казкою в серці/ О.Кицан// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 25-30.
7.Соснова, Валентина. "Усі знають-дощ перестане..."(Урок у 7 класі)/ В.Соснова// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).- 30-33.
8.Романенко, Юлія. "Ці вірші-такі собі спалахи, осяяння" (Узагальнення вивченого про частку на матеріалі творів Василя Голобородька)/ Ю.Романенко// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-33-37.
9.Задорожний, Василь. Ну дуже оригінальний моворозвиток/ В. Задорожний// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-38-44.
10.Гажук-Котик, Лілія. Стилістичні особливості використання етикетних формул в українських говірках Північної Буковини/ Л.Гажук-Котик// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-44-47.
11.Калита, Оксана. Стилістичний аналіз художнього тексту за мовними рівнями(На прикладі уривка з оповідання В.Винниченка "Студент") / О.Калита// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-47-50.
12.Приліпко, Ірина.Духовенство в умовах тоталітарного режиму(На прикладі творчості В. Винниченка та І.Багряного)/ І.Приліпко// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-50-56.
13.Нежива, Людмила. "Ляпас громадському смаку" чи "семафор у майбутнє?" (   До проблеми шкільного вивчення футуризму)/ Л.Нежива// Дивослово.-2015.-№4 (квітень).-56-63.
14.Митрога ,Вячеслав


У журналі  «Дивослово» №2 (лютий),читайте:

1.Телішевська, Лілія. Хмарні технології на уроках української мови та літератури / Л.Телішевська //Дивослово.-2015.-№2(лютий).-2-6.
2.Павлів, Ірина.Уроки за повістю Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі» (5 клас)/ І. Павлів//  Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 6-14.
3.Слотницька, Ірина. Леся Воронина. «Таємне Товариство Боягузів…» (Цикл уроків у 6 класі)/І. Слотницька// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 14-24.
4.Ревчук, Софія. Завдання з української літератури для 5 класу (ІІ семестр)/ Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 24-29.
5.Токмань, Ганна. Місце поетичної Сковородіади у системі діалогічно-екзистенційного вивчення вивчення української літератури/Г.Токмань// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 29-35.
6.Пренковська, Альона. Суспільно-політичні терміни в лексикографії радянського і пострадянського періодів (порівняльний аспект)/ А. Пренковська// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 35-40.
7.Кравець, Лариса. Концепт хата в метафорах української поезії 20 століття/ Л. Кравець// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 40-43.
8.Ющук, Іван. Дніпро, Дністер, Дунай /І. Ющук // Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 43-44.
9.Лущій, Світлана. Побут 1920-х років у творах Валер`яна Підмогильного.(На матеріалі романів «Місто» і «Невеличка драма»)/С. Лущій//Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 44-48.
10.Блик, Ольга. Формування світогляду Миколи Костомарова крізь призму біографічного методу/О.Блик// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 48-53.
11.Ушкалов, Леонід. Що таке Україна в просторі і часі ? (Відповідь Михайла Драгоманова)/Л.Ушкалов// Дивослово.-2015.-№2(лютий).-53-59
12.Мафтин, Наталія. Улас Самчук/Н.Мафтин// Дивослово.-2015.-№2(лютий).- 59.

У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу №4-5 (лютий), читайте:
1.Білик С.М. Уроки розвитку усного мовлення з української  літератури в системі літературної освіти учня/С. Білик//Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.-№4-5 (лютий).-2-8.
2.Ткаченко Т.П.Розвиток творчих здібностей учнів-від теорії до практики/Т.Ткаченко// Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №4-5 (лютий).- 8-14
3.Юр`єва О.М .Василь Голобородько. Самобутня постать поета в укр.літ.11 клас/О. Юр`єва// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№4-5 (лютий).- 14-22.
4.Коваль О.М.,Онищенко Л.М. Фізика в ліриці Дмитра Павличка . Інтегрований урок з укр.літ. та фізики. 11 клас/ О.Коваль,Л.Онищенко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.- №4-5 (лютий).- 22-33
5.Ременюк Л.О. М.М.Коцюбинський . Життєвий і творчий шлях письменника. Гуманізм світогляду митця (10 клас)/Л.Ременюк// Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №4-5 (лютий).- 33-44.
6.Процик Л.Г.Літературні диктанти за творчістю українських письменників 20 ст/Л.Процик // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.-№4-5 (лютий).- 44-56
7.Дейнека Н.П. Конкурс знавців української мови. 11 мклас/ Н.Дейнека// Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.-   №4-5 (лютий).- 56-60.
8.Задьорна Л.С.Українські орнітологічні символи у збірці П.Г.Тичини «Сонячні кларнети». Заняття факультативу з мови. 11 клас/ Л.Задьорна // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.-№4-5 (лютий).- 60-65.
9.Новиков А.О. До ювілею драматурга /А.Новиков // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.- №4-5 (лютий).- 65-67.
10.Кобцева Д.А. Підручник для 7 класу з української мови / Д.Кобцева // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.- №4-5 (лютий).- 67-69
11.Маленко О.О. Вербальна комунікація сьогодення : чи зможемо порозумітися? /О.Маленко // Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.- №4-5 (лютий).- 69.



У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу №6 (лютий), читайте:
1.Перфілова Н.С. Т. Шевченко. Балада «Тополя». 9 клас/Н.Перфілова// Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).-2-8
2.Казимирчак Т.В. Т. Шевченко «Заповіт». 7 клас /Т. Казимирчак // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).- 8-13.
3.Мікус Л.О.,Федорова С.М. Т.Шевченко. Художник з душею поета /Л. Мікус // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).- 13-18.
4.Єрчик О.В. Шевченкові Музи / О.Єрчик //Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).- 18-24
5.Деревянко Т.М. Уклін тобі земний, Тарасе! /Т. Деревянко //
Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).- 24-29.
6.Домановська О.М. Усім нам знайомий Шевченко. Літературний брейн ринг. 9 клас /О.Домановська // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).- 29-34
7.Маркович Т.І. Шевченкознавці. Літературна гра / Т.Маркович // Вивчаємо українську мову та літературу .-2015.- №6 (лютий).-34-38.
8.Мельникова А.С. Вправи з ключем на матеріалі творів Т.Шевченка. Тема «Прикметник як частина мови».




У журналі «Дивослово»№1(січень),2015 читайте:

1.Корицька,Галина. Блог-технології у процесі навчання укр.мови /Г.Корицька//Дивослово.-2015.-№1(січень).-2-9.
2.Павлів,Ірина. Вивчаємо творчість О.Олеся(5 клас)/І.Павлів//Дивослово.-2015.-№1(січень).-9-14.
3.Романенко,Юлія. Найперше-знати мову,якою пишеш:урок укр. мови в 10 класі/Ю.Романенко//Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.14-19.
4.Мозгова,Людмила. Світоглядні уявлення дитини з особливими потребами:філософсько-психологічний аналіз повісті «Черевички Божої Матері»/Л.Мозгова// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.19-24.
5.Марушкевич, Лариса. «Армагедон уже відбувся»:урок поз.читання /Л.Марушкевич// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с24-27.
6.Ющук,Іван. Похвала звертанню/І.Ющук// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.27-32.
7.Хоменко,Олена. «Життя,мов спалах блискавки»:літературно-музична композиція до 80-річчя
від дня народження В.Симоненка/О.Хоменко// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.39-43.
8.Денискіна,Ганна. Парадоксальні висловлення:логічний та лінгвістичний феномен(На матеріалі  «Записок українського самашедшого» Л.Костенко)/Г.Денискіна// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.43-47.
9.Мельничайко,Володимир,Криськів Мирослава. Виполюймо мовний бур`ян/В.Мельничайко,М.Криськів// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.47-53.
10.Ющук,Іван. Україна/І.Ющук // Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.53-54.
11.Пуніна,Ольга. Поетика експресіонізму в ліриці Олеся Ульяненка/О.Пуніна// Дивослово.-2015.-№1(січень).-с.54-59.


У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу» №1-    2(січень),2015 читайте:

1.Мацько Л.І.Учитель-словесник у контексті базових цінностей українців//Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.4-9.
2.Саповська В.Ф.Правила вживання апострофа.5 клас//
Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с. 9-12.
3.Іванова Г.В.Написання складних прикметників разом і через дефіс.6 клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.12-16.
4.Гончарюк Н.І.Дієприкметник як особлива форма дієслова:загальне значення,морфологічні ознаки,синтаксична роль.7 клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.16-21.
5.Рослюк Г.І.Синоніміка простих речень,складних речень зі сполучниками й без сполучників:урок із застосуванням практики навчання рідної мови за В.Сухомлинським.11клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с. 21-24.
6.Кизименко О.М. «Кайдашева сім`я»І.Нечуя-Левицького-енциклопедія з народознавства:урок-дослідження.10клас//Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.24-30.
7.Коротенко Р.М. «Розстріляне відродження»:прикра випадковість чи історична закономірність?:урок-проект.11клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.30-40.
8.Кравцова Н.А.Свято до Дня соборності України// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.40-45.
9.Вокалюк О.П.Конкурс знавців рідної мови// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.45-52.
10.Титовська А.М.,Макуха Л.О.Сучасна українська регіональна преса:особливості мовного оформлення(на матеріалі районної газети «Менщина»)// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с.52-66.
11.Йова О.П.Лірична музика поезії Марії Бойко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№1-2(січень).-с. 66.

У журналі «Вивчаємо українську мову та літературу»№3 (січень),2015 читайте:

1.Кондратенко О.В.Мандрівка містом Прикметник. Узагальнення й систематизація вивченого про прикметник.6 клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.2-5.
2.Маринченко Л.Г. «Ні!Я жива!Я буду вічно жити!Я в серці маю те,що не вмирає!»:урок за життям і творчістю Лесі Українки.10 клас//
Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.5-9.
3.Ткачук Г.Д.Урок-проект з української літератури в 6 класі//
Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.9-14.
4.Іванець О.М.Блажен,хто може горіти:літературний вечір,присвячений Валер`яну Поліщуку// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.14-19.
5.Мурмилик М.М.Єдина і свята Пречиста Діва Мова:захід,присвячений Дню рідної мови// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.19-22.
6.Мамаєва А.С. «Любов-це кара,це сумна в’язниця,Бог від якої заховав ключі…»Інтимна лірика І.Франка й М.Вороного:компаративний аналіз// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.22-26.
7.Птушка Л.В.Тести за творчістю Т.Шевченка.8 клас// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.26-29
8.Бутенко С.І.Сміхотворець Микола Яковченко// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.29-34.
9.Мельник М.О.Не будь рабом конфлікту!// Вивчаємо українську мову та літературу.-2015.-№3 (січень).-с.34-38.









У газеті "Українська мова та література" № 1 (січень), 2015 читайте:

1. Рекомендуємо : [рекомендації книг] // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 4.


2. Неборак, Віктор. "В українській класичній літературі дуже мало творів, побудованих на цікавих сюжетах" / В. Неборак ; бесіду вела Наталія Коваль // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 5-7.
3. Якимів, Валентина. Антін Лотоцький "Михайло-семиліток" : роздуми про добро і зло : бінарний урок позакласного читання / В. Якимів // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 8-11. - Бібліогр.: с. 11.
4. Дробот, Наталя. Складне речення з різними видами з'вязку : підсумковий тематичний урок у 9-му класі / Н. Дробот // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 12-14.
5. Трохимчук, Надія. Сучасна українська літературна мова та її норми : вправи, завдання до практичних занять з української мови / Н. Трохимчук // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 15-43. - Бібліогр.: с. 43.
6. Миколенко, Оксана. Він бачив душею, а серцем творив : (за творчістю Максима Лукича Гаптаря) : урок літератури рідного краю / О. Миколенко // Українська мова та література. - 2014. - № 1 (січень). - С. 18-21.
7. Денисенко, Світлана. Дзвени, народу рідне слово! : інтелектуальна гра до Міжнародного дня рідної мови / С. Денисенко // Українська мова та література. - 2015. - № 1 (січень). - С. 44-48.





Українська мова
1.Байдусь С. Основні способи слово та формотворень (6 клас) // Дивослово. №7-8, 2014. — С. 2-4.
2.Багмут Л.В.Диференційоване навчання на уроках укр.мови та л-ри / Н.Н.  Болюбаш,  В.М. Ващенко, О.А. Волохіна, Г.О.Гозун // Вивчаємо українську мову та літературу.—  2014, №34-36  С. 2-8.
3.Борисенко В. Реалізація здоров`язбережувальних технологій на заняттях з української мови //Українська мова і література в школах України. —2014.— №11. — С. 22-24.
4. Варзацька Л. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти / /Дивослово. — 2014, № 9. — С. 7-15.
5. Городенська Н. Тонкощі слововживання // Дивослово. — 2014, № 7-8.  С.51.
6.Діденко Н. Сучасний підхід до використання потенціалу музейної педагогіки в позакласній роботі з української мови у профільній школі // Українська мова і література в школах України. — 2014, №11.— С. 7-10.
7. Корицька Г. Блог-технології у процесі навчання української мови  // Дивослово.— 2015, №1.— С. 2-9.
8. Лук`янчикова С.І. Дослідницько-пошукова робота на уроках української мови та літератури з використанням інформаційних технологій навчання // Вивчаємо українську мову та літературу. — 2014, №33.— С. 8-13.
9. Омельчук С. Нормативність культурного мовлення в учнівських науково-дослідних роботах з української  мови //Дивослово.— 2014. № 7-8. — С. 2-7.
10. Осаулець Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування з української мови в 6 класі за новою програмою // Українська мова та література.— 2014, №7-8. — С.18-22.
11.Пентилюк М. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя словесника //Дивослово.—2014, № 7-8. — С. 2-7.
12.Саєвич І. Роль людського чинника в мові: людина-мова-світ  // Українська мова та література. —2014, №7-8.—-С.  9-13.
13.Фурса В. Новітні тенденції родового розмежування іншомовних невідмінюваних іменників // Дивослово.— 2014, № 9. — С. 7-15.
14.Чорноус Л.В. Дитина з порушенням інтелекту в сучасній школі:реалізація індивідуального підходу. Поради вчителеві української мови та літературири // Вивчаємо українську мову та літературу.—2014,  №34-36.— С. 9-13.
15.Шиліна Г. Класно-дистанційна форма навчання на уроках української мови та заняттях факультативу в допрофільних класах середньої школи // Дивослово, 2014,  №10. — С. 2.
16.Ясак Т. Мультимедійні дидактичні засоби навчання синтаксису української мови  // Українська мова та література.— 2014,  №7-8. С. 23-28.

                              Українська література
1.Авраменко О. Орієнтовне календарно-тематичне планування з української літератури в 6 класі за новою програмою  // Українська мова та література. — 2014, №7-8. —С. 25-27.
2.Бернадська Н. Роман як жанр: сучасне трактування // Дивослово, 2014, № 7-8. — С.68.
3. Білокінь О.Земля із Шевченкової могили:символьна семантика та конотативні нашарування //Дивослово. — 2014,  №11. — С. 42-46.
4. Васейко Ю. Структурно-функціональні параметри вертикального контексту художнього твору // Дивослово.— 2014, №10.— С. 52.
5. Діденко Н. Тарас Шевченко і його духовний заповіт українському народові. Настроєві інтонації твору "І мертвим і живим…"Пам'яті загиблих на Майдані присвячується. Укр. літ 9 клас // Українська мова та література.— 2014,  №10. —С. 38-43.
6. Доценко О.Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору // Українська література в загальноосвітній школі.—2014, №12.— С. 13-15.
7. Дроздовський Д. Зустріч на Шевченковій, оновленій землі(олімпіада юних філологів)  // Дивослово.— 2014, №10. — С. 11-16.
8. Дятленко Т. Про підготовку майбутнього вчителя словесника української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах сучасного педагогічного закладу // Українська література в загальноосвітній школі.—2014, №11. — С. 11-12.
9. ЛогвіненкоН. Вивчення національної автентичної міфології як джерела сучасного українського фентезі // Українська література в загальноосвітній школі.— 2014, №11. — С. 40-45.
10. Попович Н. Новітні технології у просторі Шевченкознавства // Українська мова та література. —2014, №9. — С. 25-30.
11. Токмань Г.Місце поетичної Сковоріади у системі діалогічно-екзистенційного вивчення української літератури // Дивослово. — 2015, №1. — С. 32-39.
12. Чорнобай А. Як тебе людино зрозуміти? Про методику літературних розстановок // Вивчаємо українську мову та літературу. — 2014,  №9.
13. Програма з української літератури для 5-6 класів загальноосвітніх закладів з українською мовою навчання // Дивослово. — 2014, № 9. — С. 30-38.


Немає коментарів:

Дописати коментар